Razmerje kalij natrij

Razmerje kalij/natrij je pomembno, saj njuno nesorazmerje vpliva na neravnotežje vitaminov, drugih mineralov ter pojav različnih bolezni.

Najpogosteje njuno ravnovesje uravnavamo s prehrano, za začetek pa naj povemo, da je potrebno vedeti stanje kalij/natrij znotraj celice in ne S- serumska vrednost, ki nam jo najpogosteje izmerijo iz krvi.

Oba minerala igrata zelo pomembno in vidno vlogo na mnogih področjih normalno delovanje (vključno z delovanjem srca in živčnega sistema). Kadar je razmerje porušeno, le to lahko povzroči bolezni srčno-žilnega sistema in nadledvične žleze.

Najprej bi morali iz prehrane odstraniti presežek natrija, istočasno pa povečati prehrano, ki vsebuje veliko kalija ter na tak način obnovili svoje telo, mu vrnili energijo in vitalnost.

V Rotterdamski študiji so pokazali negativen učinek nesorazmerja kalij/natrij v celicah na večjo umrljivost in zbolevnost za boleznimi srca in ožilja, depresije in izgorelosti. Pomanjkanje kalija v celicah pa se je pokazalo tudi pri vseh tistih, ki so zboleli za rakom.

Vse avtoimune bolezni, bolezni nadledvičnih žlez in ščitnice ter artritis prav tako povezujejo z nesorazmerjem kalij/natrij v celicah.

Po prehranskih smernicah, je idealn vnos natrija 1500 – 2300 mg / dan, odvisno od dosedanjih obolenj, kot sta diabetes in bolezni srca, medtem ko je priporočena količina kalija 4700 mg / dan.

Idealno natrij-kalijevo razmerje je približno 1: 3.

To je ključnega pomena za razumevanje pravilnega prehranjevanja.

Naša prehrana pa je žal vseprevečkrat polna natrija in tako dosežemo, da je v naših celicah presežek natrija in pomanjkanje kalija.

Dokazali so, da je razmerje kalij/natrij v naših celicah ravno obratno od priporočenih.

ženska zima
Za zdravo notranjost celice poskrbi kalijev askorbat, saj nas napolni s kisikom in hranili, iz celic pa izpodrinepresežek natrija, vode in toksinov

To opazimo na zadrževanju vode, napihnjenosti, zabuhlosti, otečenosti, podočnjakih, pomanjkanju energije, izpadanju las, nabiranju kilogramov.

Prehrana, ki vsebuje veliko kalija in kalijev askorbat z ribozo poskrbita, za pravilno razmerje kalij/natrij v prid kaliju.

 

Print Friendly, PDF & Email

16 znakov, da imate premalo magnezija

Verjetno veste, kaj je magnezij, morda pa ne veste, kako zelo pomemben je za naše telo.

Magnezij sodeluje v več kot 300 presnovnih procesih v našem telesu in je eden od vodilnih mineralov v telesu.

Kakšni so torej znaki pomanjkanja in zakaj vse je potreben?

Magnezij je potreben za pravilno absorbcijo kalcija preko celične membrane. Kalcij pa za svojo absorbcijo potrebuje tudi druga hranila (magnezij, silicijev dioksid, vitamin D in K.) Presežek kalcija, ki se ne absorbira, vodi v poapnenje žil.

Minerali so v telesu izjemno pomembni, lahko rečemo, da še bolj od vitaminov. Zahvaljujoč sodobnim metodam kmetovanja, je vrhnja plast zemlje močno razredčena vsebnosti mineralov. Magnezija manjka v večini zemlje na naših tleh.

Kako lahko stestiramo pomanjkanje magnezija?

Meritve serumskih vrednosti magnezija, tako kot drugih mineralov, ne dajejo točnih rezultatov. Magnezij in drugi minerali (npr.kalij)  delujejo na celični ravni in se kopičijo v organih in živčnih tkivih. Torej so rezultati pri testiranju krvi pogosto zavajujoči, saj nam dajejo serumske vrednosti. (na izvidu S-) Potrebno pa je merjenje vsebnosti magnezija znotraj celic.

Prav tako obstaja veliko simptomov pomanjkanja magnezija, ki se nanašajo na bolezni srca in ožilja, nevrološke in mišične disfunkcije ter bolezni.
Ti številni simptomi pomanjkanja magnezija, so tako različni, ravno zaradi raznolike vloge tega minerala pri različnih celičnih metaboličnih funkcijah.

16 simptomov pomanjkanja magnezija:

  1.      pomanjkanje kalcija
  2.      pomanjkanje kalija
  3.      mišični krči
  4.      tresavica
  5.      slabost
  6.      tesnoba
  7.      visok krvni tlak
  8.      diabetes tipa II
  9.      dihalne težave
  10.      omotica
  11.      utrujenost
  12.      težave s srcem
  13.      težave pri požiranju
  14.      slab spomin
  15.      zmedenost
  16.      mišična šibkost

Dodajanje magnezija je v tem primeru dobra ideja, najprej pa vseeno poskrbite za hrano, ki ga vsebuje. Prav tako niso vsi magnezijevi dodatki enako dobri, saj je veliko odvisno od njihove absorbcije v celice.

bučna semena
Pomanjkanje magnezija najprej poskusite nadomestiti s prehrano.

Hrana, ki vsebuje največ magnezija 

  1.      bučna semena
  2.      sončnična semena
  3.      soja
  4.      črni fižol
  5.      indijski oreščki
  6.      špinača
  7.      zimske buče
  8.      sezamovo seme
  9.      mandeljni
  10.      jedilni oslez ali okra

Za več informacij nas pokličite na 01/544 12 34 ali 030 692 730 🙂

 

 

Viri:

VitaDocs

MedlinePlus

IOM.edu

HuffingtonPost

OtisWoodardMD

NaturalNews.com/026768

http://naturalsociety.com

Print Friendly, PDF & Email