Zeleni napitek za zdravje in vitalnost

Zeleno, ki te ljubim zeleno…in ki jo ljubijo prav vse naše celice.

Zeleni napitek vas bo osvežil, napolnil vas bo s potrebnimi vitamini, minerali in encimi, nahranil bo vaše od decembra izropane celice, v vas vnesel življenjsko energijo, pomagal k vaši urejeni prebavi ter spodbudil proces hujšanja.

.

Zeleni napitek za zdravje in vitalnost

.

  1. Vse kar je zeleno je odlična izbira za našo kri, saj je molekula klorofila skoraj enaka kot molekula hemoglobina, ki po krvi prenaša kisik. Razlika je ta, da ima molekula klorofila v sebi atom magnezija, celica hemoglobina pa ima v sebi atom železa.
  2. Brez kisika ni življenja, brez kisika smo zakisani, v telesu pa se razrastejo virusi, bakterije in paraziti. Zato ne pozabite na vso zeleno-listnato zelenjavo, ki telo napolni s kisikom in življenjem.
    .

    .

  3. Špinača, blitva, motovilec, rukola, listki pese, brokolija in cvetače, detelja, vse vrste solate in druga zelena zelenjava naj se torej ne le v januarju, znajdejo na vašemu jedilniku.
    .
  4. Klorofil prav tako zmanjšuje vnetja, regenerira celice, dviga energijo in delovno zmogljivost, pomaga k boljšemu vidu, izboljšuje zdravje krvi, deluje proti kancerogeno, uničuje viruse, bakterije in parazite, telo bazira in odstranjuje zakisanost, spodbuja prebavo in hujšanje ter dviguje vrednosti železa in hemoglobina.
    .
  5. Vsa zelena listnata zelenjava vsebuje tudi veliko vitamina C, , ki je močan antioksidant in krepi delovanje imunskega sistema, prav tako pa tudi pomaga pri regeneraciji in obnovi celičnih struktur ter spodbuja tvorbo kolagena, ki je nujen za lepo in čvrsto kožo, močne in zdrave nohte, bujne lase, gibljive sklepe in prožne kosti.
    .

    .

  6. Vsa ta zelenjava vsebuje tudi veliko kalija, ki iz telesa odstranjuje presežek natrija, pomaga proti oteklosti in zastajanju vode in napihnjenosti, spodbuja presnovo ogljikovih hidratov v energijo ter pospešuje absorpcijo beljakovin v mišice.
    .
  7. Vsa zeleno listnata zelenjava vsebuje tudi celoten spekter b vitaminov, ki so nujni za pravilno tvorbo hormonov, še posebno folna kislina pa je obvezna za vse, ki načrtujete družino ali za tiste, ki ste že noseče oz. dojite, saj je vitamin B9 obvezen za pravilno izgradnjo možganov ter za dobro delovanje, spomin in koncentracijo.
    .
  8. Zelena zelenjava vsebuje tudi vitamin B3 ali niacin, ki je nujno potreben za delovanje več kot 300 encimov, spodbuja pa tudi tvorbo energijo iz ogljikovih hidratov, beljakovin in maščob, s čimer pomaga k hitrejši izgubi kilogramov. Istočasno pomaga pri uravnavanju pravilnega delovanja celic, skrbi za zdrav DNK zapis ter preprečuje razmnoževanje mutiranih in rakavih celic.
    .

    .

  9. In ker je hujšanje oz. izguba kilogramov na veliko novoletnih zaobljubah, ne pozabite na zeleno zelenjavo, ki ima res malo kalorij, zaradi obilice vlaknin pa je odlična izbira tudi za vse tiste, ki imate težave s prebavo, ste zaprti, napihnjeni ali pa imate težave s hormoni, saj spodbuja odstranjevanje presežke hormonov, pa tudi drugih strupov in odpadnih snovi ter preprečuje njihovo ponovno absorpcijo nazaj v krvni obtok.
    .
  10. Vlaknine preprečujejo prenajedanje, uravnavajo krvni sladkor ter nam pomagajo, da smo dlje časa siti.
    .
  11. In tudi če imate mišične krče, bolečine med menstruacijo ali pa vaš otrok toži zaradi bolečin v mišicah, ne pozabite na zeleno zlato v obliki solate, juhe, sveže stisnjenega soka ali napitka.
    .

Zeleno listnato in drugo zeleno zelenjavo vedno kupujte svežo, hranite jo v hladilniku in vedno kupujte ekološko ter sproti.
.


.

Za poživljajoč zeleni napitek potrebujete:
.

  • Špinačo
  • Listke pese
  • Deteljo
  • Peteršilj
  • Majhen košček ingverja
  • Polovico jabolka
  • Goji jagode za okras
  • Žlico kokosove maščobe

.

Priprava:
.

V močnem »blenderju« do gladkega zmiksajte vse sestavine in prelijte v steklen kozarec, po vrhu okrasite z goji jagodami.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja