Januarske zaobljube – kako se jih držati in doseči svoj cilj

Januarske zaobljube so vsakoletna stalnica večine ljudi. Pa naj gre za prehrano, hujšanje, počutje, odnose, razvade, telovadbo ali kaj tretjega. Pri obljubah sami sebi smo v svojih monologih pogosto povsem prepričani, da nam bo uspelo…enkrat.

.

In zakaj nam ponavadi spodleti?

.

  • Cilji so previsoki
  • Zastavljeni cilji so preveč oddaljeni
  • Zastavljeni cilji niso jasni
  • Zastavljeni cilji niso naše želje ampak pričakovanja okolice

.

Kateri so koraki, da se boste svojih zastavljenih ciljev držali?

.

Terminski plan

.

Svoj cilj terminsko opredelite in si postavite nek časovni okvir, ki pa naj bo v okviru enega leta, še bolje pa bo, če postavite tudi vmesne faze,npr. v roku treh mesecev. V treh mesecih morate vsekakor že napredovati do poti k svojemu cilju. Če si naprimer v enemu letu želite izgubiti 20 kilogramov, si postavite cilj, da do marca izgubite 5 kilogramov, kar je povsem realno in marca boste imeli zelo veliko motivacije, da boste s takšnim tempom decembra lažji za 20 kilogramov.

.

Naj vam bo pot k cilju všeč

.

Če ostanemo pri hujšanju, svoj jedilnik prilagodite tako, da vam bo všeč in da ne boste ves čas hrepeneli po določeni hrani. Seveda mora biti hrana, ki jo boste imeli na jedilniku zdrava, pa vseeno vam priporočam, da si vmes določite dan za kakšen prekršek, saj boste tako lažje zmogli in se boste v ostalih dneh držali zastavljenega jedilnika. Morda je to sladoled ali kakšna tortica, ki si jo privoščite le na izbrani dan v tednu.

.

V svoj cilj vključite partnerja, prijateljico ali mamo

.

Na tak način bo šlo lažje, saj boste imeli ob sebi »sotrpina«, ki vas bo bodril, ko boste želeli odnehati in obratno.

.

V svojo pot k cilju vključite nekaj, kar vam bo hitreje pomagalo doseći cilj in kjer boste srečevali enako misleče ljudi

.

Mature couple eating in a restaurant

Vključite tudi vadbo, če smo še kar pri hujšanju, naj pa ne bo prenaporna, da vas ne bo minilo že prvi dan. Odlična izbira so hoja v hrib, kolesarjenje, badminton ali plavanje, če vas obisk fitnesa ali aerobike ne navdaja z motivacijo. Vadba naj ne bo napor ampak v njej uživajte, zato si izberite nekaj, kar radi počnete. Tudi skakanje po trampolinu je odlična izbira.

Dobra motivacija je tudi nakup kakšnega novega oblačila, ki si ga zdaj še ne morete obleči, ko boste malo shujšali, pa boste samozavestno oblekli dolgo željeno oblačilo.

.

Ne zadržite svoje zaobljube oz. cilja samo zase

.

Svoj cilj nekomu zaupajte, na tak način je dokazano, da se svoje zastavljene poti dlje časa držimo.

.

Ko skoraj odnehate, si predstavljajte, kaj vam bo to prineslo

.

Za primer, ko želite odnehati, vedno pomislite, kaj vam bo to prineslo. Npr. ko si zelo, zelo, zelo želite zvečer pojesti pico, takrat pomislite, kako se boste počutili, ko boste pico dejansko pojedli. Ali ni brezveze, da bi zaradi trenutka užitka zavrgli svojo močno željo, ki vam bo zagotovo na koncu prinesla veliko večji užitek?

.

Si to zares želite?

.

Za spremembo se odločite takrat, ko si to zares želite in ko zares čutite, da si to želite, kajti le tako boste željeno tudi dosegli. Vsaka pot se začne z močno željo in prepričanjem v samega sebe, da je to dejansko že del vas. Ko se odločite za npr. hujšanje, se na začetku vprašajte, če se sploh vidite v bolj vitki podobi ali pa si sami sebe morda sploh ne predstavljate, kot bolj suhe. Če si dejansko znate predstavljati, kako se boste obnašali, kako se boste počutili, kako se boste oblačili, ko boste bolj vitki, šele takrat vam bo to zares tudi uspelo. Ko si zastavite določen cilj, sami sebe v mislih preslikajte v veliko kino dvorano. Na platnu se vrti film, vaš film. Vidite sebe kot vitko osebo, polno energije in elana? Vidite in čutite to navdušenje, ko brez težav lahko zapnete vse hlače, ko ste lahki in samozavestno stopate po poti svojih sanj?

.

Organizirajte se

.

Svoj cilj načrtujte do potankosti, zato organizirajte vse korake k poti do svojega cilja. Načrtujte svoje jedilnike, pišite listke za v trgovino, načrtujte obisk določenih trgovin in tržnic, nakupite potrebno kuharsko opremo, iz kuhinje in od drugod odstranite vse sladkarije in drugo nezdravo hrano. Prebarvajte stene kuhinje in jedilnice in izberite bolj umirjene tone, zelena barva bo odlična izbira. Prav tako si lahko omislite nove krožnike ali

kakšen poseben kuhinjski pripomoček, npr. velik lonec za soparjenje in kuhanje zelenjave.

.

Kaj pa, če se prekršite

.

Takrat samo ne pozabite, da ste na pravi poti do svojega cilja in da vas majhen spodrsljaj še ne bo zaustavil na vaši poti. Nadaljujte po začrtani poti.

.

Nagradite se.

.

Ne pozabite in se na vmesnih korakih nagradite z izletom, oblačilom, knjigo ali obiskom spa – ja.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja