PMS – nasveti, kako ga odpraviti s prehrano in dodatki

PMS ali predmenstrualni sindrom je težava skoraj vsake ženske v rodnem obdobju.

.

PMS vključuje:

.

  • Nihanje razpoloženja
  • Zastajanje vode
  • Krči
  • Boleče prsi
  • Utrujenost
  • Nenehna želja po prehranjevanju
  • Napihnjenost
  • Anksioznost
  • Tesnoba
  • Zaprtost
  • Razdražljivost
  • Težave s koncentracijo
  • Depresija

.

.

Velik vzrok hujših oblik PMS-a je neravnovesje med estrogenom in progesteronom, o čemer sem že veliko pisala. Prenizek progesteron vpliva na bolj izrazite znake PMS, zato si prizadevajte, da si dvignete nivo progesterona.

.

.

Kateri so znaki prenizke vrednosti progesterona?

.

  • Huda utrujenost
  • Napihnjenost
  • Težave s kožo, lasmi in nohti
  • Zastajanje vode
  • Razdražljivost
  • Težave s ščitnico
  • Ciste
  • Endometrizoa
  • Težave z zanositvijo oz. donositvijo
  • Depresija
  • Neredne menstruacije
  • pms

.

.

Kako dvigniti nivo progesterona?

.

  • Očistite črevesje in strupe iz njega ter poskrbite za zdrava jetra, ki so tista, ki iz telesa odnesejo rpesežek estrogena – zeolit je odlična pomoč, saj nase veže vse strupe, težke kovine, bakterije, viruse in parazite ter jih odnese iz telesa TUKAJ – ta zeolit ima eden redkih medicinski certifikat
  • Odstranite vse sladkorje in visoko sladkorno hrano
  • Odstranite mlečne izdelke
  • Črtajte gluten
  • Uživajte v vsej zelenjavi, sploh velik poudarek dajte zeleni zelenjavi
  • Uživajte dovolj omega 3 maščob, oreščki, semena, hladnostiskana olja, jaz pa jih dodajam še kot dodatek v obliki EPA in DHA maščobnih kislin – TUKAJ
  • Sadje jejte dopoldan, odličen je tudi avokado

.

  • Ne pretiravajte z živalskimi beljakovinami, odstranite vsaj rdeče meso
  • Pijte več vode
  • Skuhajte si regratov čaj
  • Jemljite Vitex – optimizira optimalno delovanje celotnega endokrinega sistema (za Vitex sem dobila veliko vaših priporočil, da res res učinkuje in pomaga) TUKAJ
  • Jaz uporabljam tudi NaPro, ki spodbuja dvig progesterona TUKAJ – namažem se 2 krat na dan, med menstruacijo ne mažem
  • Uživajte dovolj vlaknin – stročnice, zelenjava, polnozrnata žita
  • Dodatek b vitaminov je odlična pomoč, v kateri hrani se nahaja največ b vitaminov pa si preberite TUKAJ
  • Umirite se in znižajte nivo kortizola, ker zelo izčrpava zaloge progesterona
  • Pojdite spat pred 22:00 uro
  • Redno se ukvarjajte s športom, vsak dan vsaj 45 minut – hitra hoja, tek…
  • in še en nasvet ene moje bralke, med menstruacijo uporabljajte samo naravne vložke, ki so koži in sluznicam prijazni
Print Friendly, PDF & Email