Spanje – katera hrana pomaga do boljšega in lepšega spanja

Obstaja določena hrana, ki vsebuje potrebna hranila, ki nam pomagajo lepše in bolje spati.

.

Orehi in spanje

.

Orehi vsebujejo triptofan, aminokislino, ki spodbuja tvorbo melatonina – spalnega hormona in serotonina – srečnega hormona, ki pomagata do boljšega in lepšega spanja.

.

Mandlji in spanje

.

Mandlji vsebujejo veliko magnezija, minerala, ki je potreben za kakovosten spanec (in trdne ter močne kosti)

Študija, objavljena v Journal of Orthomolecular Medicine je pokazala, da imajo ljudje, ki imajo nižje vrednosti magnezija, večje težave z večerno zaspanostjo in z enakomernim spanjem.

.

Zelena listnata zelenjava in spanje

.

Zelena listnata zelenjava, kot so solate, špinača in ohrovt vsebujejo veliko kalcija, ki pomaga pri uravnavanju delovanja mišic ter pomaga k tvorbi spalnega hormona melatonina.

.

Hrana z nižjim glikemičnim indeksom in spanje

.

Preden se odpravite v posteljo ne uživajte hrane z visokim glikemičnim indeksom ampak hrano, ki vsebuje veliko vlaknin in pomaga k postopnemu dvigu sladkorja v krvi.

.

Avokado in spanje

.

Avokado med drugim vsebuje vitamin B6, ki pomaga k proizvodnji spalnega hormona melatonina in srečnega hormona serotonina. B6 vsebujejo tudi pistacije, česen, banane in sladki krompir.

.

Kamilični čaj in spanje

.

Pitje kamiličnega čaja zvečer pomaga k boljšemu spanju, saj povečuje količino glicina, kemikalije, ki sprošča živčevje in mišice ter deluje kot blagi pomirjevalec.

.

Humus in spanje

.

Čičerika je zelo dober vir triptofana, ki poskrbi za tvorbo spalnega hormona ter pomaga k boljšemu in enakomernejšemu spanju.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja