Kolagen – kaj se pozanimajte, preden ga kupite, saj določeni vsebujejo tudi kancerogene snovi

Kolagen je v zadnjem času postal pravi modni trik, ki se ga poslužujejo različna podjetja. Vsi svoj kolagen oglašuejjo kot najboljši in najkakovostnejši, vendar ob branju deklaracij temu še zdaleč ni tako.

In ne pozabite, bolj kot določeni kolagen reklamirajo velike družbe, več je verjetnosti, da je z njimi nekaj narobe oz. ne učinkujejo tako, kot se reklamirajo.

Kolagen, ki učinkuje, se reklamira sam od sebe, jaz pa sem tukaj za to, da povem svoje mnenje in če je treba, bom vsak dan spisala en članek na to temo, ker se mi res ne zdi pošteno, da vsak dan dobim res ogromno vprašanj, kaj si mislim o dotičnih kolagenih, ki jih ravno zdaj na veliko reklamirajo.

Jaz sem s pisanjem o pozitivnih učinkih NM hidrokolagena začela že 4 leta nazaj in do danes svojega mnenja nisem spremenila.

Moji lasje so dolgi in močni, kot še nikoli, pa sem vmes zaradi hudega stresa izgubila 1/5 vseh las po glavi. Moja koža je veliko bolj navlažena, kot je bila včasih, ko sem nanjo nanašala različne kreme, pa je bila vsako jesen in zimo suha in razpokana.

In ja, pred tem sem vsaj 6 let jemala druge kolagene, bila sem vztrajna, saj so obljubljali učinke, pa jih kljub temu nisem opazila.

Zato danes ta sestavek, na kaj bodite previdni, pred nakupom, saj ni vse tako, kot se oglašuje. Pa čeprav to oglašujejo velike televizije in sicer priznani mediji.

.

Spisala bom 20 dejstev, ki jih morate vedeti, preden kupite kolagen, saj se na našemu tržišču pojavlja res veliko različnih kolagenov in niti slučajno vsi ne delujejo tako, kot jih oglašujejo.

.

Kolagen je zagotovo eden izmed najbolj pomambnih proteinov v telesu.

.

Kolagen – za kaj vse je potreben?

.

Kolagen skrbi za:

.

  • Lepo in napeto kožo
  • Zdravo proizvodnjo hormonov
  • Močne in dolge lase
  • Trdne nohte
  • Dober vid
  • Uravnan metabolizem
  • Pravilno absorpcijo beljakovin
  • Skrbi za hiter in pravilen metabolizem
  • Odgovoren je za strukturo in teksturo kože
  • Ščiti pred poškodbami prostih radikalov, ki uničujejo zdrave celice
  • Skrbi za trdne kosti
  • Skrbi za zdrave sklepe

.

Kolagen začne upadati že po 25. letu

 

Znaki upadanja kolagena so:

.

  • Gubice in gube okoli oči, kasneje tudi drugod
  • Suhi lasje
  • Težave s hormoni
  • Celulit in strije
  • Izpadanje las
  • Težave z napihnjenostjo

.

Uživajte:

.

  • Stročnice
  • Proso, ajdo in kvinojo
  • Zelenjavo
  • Sadje
  • Oreščke
  • Hladnostiskana olja

.

Kolagen – katere stvari preverite pred nakupom

.

  • Večina kolagenov na trgu vsebuje kolagenske molekule, ki so dejansko prevelike, da bi se sploh absorbirale v kožo, sklepe, lase in drugam v telo, kjer jih manjka.

.

  • Kolagen, ki ga kupite, mora vsebovati najmanjše molekule peptide, ki ne presegajo vrednosti 200 Da, kajti le taki se sploh lahko absorbirajo in tam, kjer jih manjka, ustvarijo novo kolagensko vlakno.

.

  • Ne nasedajte in ne kupujte kolagen tipa 1, 2, 3…ker se ne more absorbirati – kolagen je kolagen in ko ga nekje manjka, se mora absorbirati točno tja – ne moremo kar popiti kolagenske molekule in ji reci, naj gre direktno v npr. lase…razumete? Če zaužijete najmanjše kolagenske peptide, potem se ti absorbirajo in na mestu pomanjkanja, npr. v koži, ustvarijo novo kolagensko vlakno.

.

  • Prav tako pred nakupom preverite, kaj pripravek še vsebuje. Čista neumnost npr. je, da je zraven hialuronska kislina, ker se spet, ne more absorbirati.

.

  • Neumnost je tudi dodatek b vitaminov, C vitamin…ker to nima nobene vloge pri sami absorpciji kolagenskih molekul, ki sem že povedala, se itak ne morejo absorbirati.

.

  • Preverite tudi, kaj še vsebuje vaš pripravek kolagena, malo sem pregledala ponudbo in kolageni dejansko vsebujejo tudi kancerogene snovi, ki ob določenih dodatkih postanejo še bolj rakotvorne.

.

  • In prosim, razmislite tudi o ceni. Preverite za koliko časa boste določeni izdelek imeli in najpomemneje, kaj boste za določeno ceno sploh pili.

.

Kolagen – kako si lahko povečate njegovo proizvodnjo?

.

  • Uživajte čimveč vitamina C, ki v telesu skupaj z beljakovinami pomaga graditi kolagenska vlakna. – zelenjava, zelenjavni sokovi, sadje – agrumi, jagode, brokoli, paradižnik, paprike, temno listnata zelenjava, grah, čičerika, špinača…

    Kolagen in pravilna prehrana igrata zelo pomembno vlogo pri lepi in zdravi koži

.

  • Dodajte omega 3 maščobe, ki skrbijo za močne in zdrave membrane celic – laneno, konopljino, olivno, bučno, kokosovo hladnostiskano olje; lešniki, orehi, mandlji

.

  • Znižajte raven kortizola in uravnajte delovanje nadledvičnih žlez ter se znebite pretiranega stresa, saj stres dejansko razbija kolagenske vezi – meditacija, umirjanje, spanje

.

  • Nehajte kaditi in uživati alkohol, ne kupujte predelane in ocvrte hrane – kajenje, alkohol in drugi strupi iz hrane, dejansko proizvajajo encime, ki razbijajo kolagenska vlakna

.

  • Dnevno telovadite, najbolje z utežmi, saj pomaga pri proizvodnji kolagena

.

  • Delajte piling kože, saj piling odpravlja mrtve celice ter pošilja signale srednjemu sloju kože, da začne z ustvarjanjem novih celic.

.

  • Poskrbite za uravnane hormone, saj z menopavzo raven kolagena še upada.

.

  • Iz prehrane odstranite sladkor – v naprej zapakirane juhe, omake, slaščice, pekovski izdelki, sadni jogurti…, saj sladkor povečuje glikacijo, ki razkraja, poškoduje in uničuje kolagenska vlakna.

.

  • Uravnajte notranja vnetja, ki povzročajo avtoimuna obolenja, saj avtoimuna obolenja in vnetja ustvarjajo protitelesa, ki uničujejo kolagenska vlakna.

.

NM hidrokolagen je najkakovostnejši kolagen na našemu tržišču

Če želite res kvaliteten kolagen, ki dejansko vsebuje najmanjše delce peptide, velike manj kot 200 Daltona, ki se v 90% absorbirajo že v eni uri po zaužitju, potem si kupite NM hidrokolagen, ki je proizveden v vrhunskem francoskem laboratoriju in ki je edini na našemu tržišču, ki ga priporočajo vodilni dermatologi in lepotni kirurgi. TUKAJ

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja