Kaj najbolj pomaga proti izpadanju las?

Izpadanje las je zagotovo težava, zaradi katere dnevno prejmem nešteto vprašanj.

Iz svoje lastne izkušnje alopecie aretae ali krožnega izpadanja las, bom spodaj naštela stvari, ki zares pomagajo.

.

Zakaj pride do krožnega izpadanja las?

.

Velik dejavnik je stres in še enkrat stres. Potem so tu hujše bolezni, že pridružena avtoimuna obolenja, intenzivna zdravljenja…Jaz recimo sem v enemu letu pred diagnozo prebolela 2 bakterijski pljučnici, CRP sem imela 480, res grozno, ko sem pristala na infekcijski kliniki in kjer sem se zavedla, da me obravnavajo zelo resno.

Po desetih dneh intenzivnega zdravljenja, slabosti zaradi res močnih zdravil, grozne utrujenosti…so i skoraj čez noč v krogih izpadli lasje. Imela senm več žarišč, dve zelo veliki in dve manjši. Enkrat pokažem slike, zdaj jih še sama komaj pogledam. Pokažem tudi slike po enem mesecu uporabe hidrokolagena – 2 na dan, 5000 mg omega 3 na dan, Vitex 2 na dan, NaPro kremo 2 krat na dan, probiotike, biotin, b komplex, C vitamin in železo v spreju.

Raziskave na WebMD so pokazale, kako življenjski slog vpliva na nastanek izpadanja las TUKAJ.

.

Kako sem spremenila prehrano?

.

Nikoli nisem marala kupljenih sladkarij, zapakiranih izdelkov in predpripravljenih stvari, zato pri meni ta sprememba ni bila tako velika, kot je morda potrebna pri komu drugemu. Ne jem mlečnih izdelkov in mesa, ne maram nič vloženega v kisu, ne kupujem konzerv.

Izpadanje las zelo povezujemo z življenjskim slogom
Izpadanje las

Obožujem sveže sadje, zelenjavo, stročnice, oreščke, hladnostiskana olja, žita brez glutena oz. proseno kašo in kvinojo. Rada imam rastlinske napitke, od mandljevega do lešnikovega mleka oz. kokosovih jogurtov.

Svetujem vam, da si izberete eno ekološko kmetijo, kjer si kupujte svojo hrano, kuhajte sami, ne kupujte v pekarnah…res veliko, veliko je odvisno od hrane.

Na Harvardu so prav tako s študijo pokazali, kako pomembna je prehrana v povezavi z izpadanjem las TUKAJ.

.

Kaj sem naredila s stresom?

.

Vem in zavedam se, da vsi živimo v stresnem okolju, od nas samih pa je odvisno, kako se bomo z določenim stresom spopadli.

Rast las lahko vzpodbudimo z dobrimi prehranskimi dopolnili
Rast las

Dnevna meditacija, sprehodi v naravi, izleti v hribe, branje vseh mogočih knjig, pogovori s strokovnjaki…vse to meni zelo pomaga. Vsak dan komaj čakam popoldan, ko se z mojim Ianom odpravim na igrišče in kjer se ukvarjam samo z njim…vsaj zame je to res najprijetnejši “odklop” od “norega” tempa v službi in življenju. Obožujem plavanje, škoda, ker je že konec poletja, ker ne maram bazenov…morje je zakon. Vodene meditacije so super, meni zelo pomagajo pogovori z raznimi strokovnjaki. Rada se udeležujem delavnic in seminarjev v tujini, vedno se veselim novih znanj, ki jih bom osvojila in navdušujem se nad raznoraznimi sprostitvenimi tehnikami.

.

Katere dodatke jemljem?

.

Vsako jutro spijem zeolit, eno žličko z malo tople vode, da iz sebe odplaknem vse strupe in toksine.

Dopoldan vzamem svojo prvo vrečko NM hidrokolagena, popoldan pa še eno. TUKAJ

Vsak dopoldan spijem svoj bazični prah, ki si ga kar vmešam v svoj zeleni smoothie. TUKAJ

Po kosilu vzamem omega 3 v pršilu, železo v pršilu popoldan in C vitamin takrat, ko se spomnim. TUKAJ

Bujni lasje so znak zdravega organizma
Lepi in bujni lasje so znak zdravja

B12 sem jemala, zdaj ga ne več, ker imam res visoke vrednosti, enako D vitamin.

Z NaPro se namažem 2 krat na dan, dopoldan vzamem 2 Vitexa. TUKAJ

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja