Pogosti znaki, da vam manjka vitamina D

Jeste pravilno in uravnoteženo hrano, dovolj spite, ste vsak dan vsaj pol ure na zraku in nimate resnih zdravstvenih težav?

Potem verjetno mislite, da imate vitamina D dovolj?

Pa vendar je pomanjkanje vitamina D zelo pogoste in kar 2 krat povečuje možnost, da boste zboleli za sladkorno boleznijo, da boste imeli težave s pritiskom, da boste zboleli za rakom ali katero drugo kronično boleznijo.

Glede na študijo dr. Michael Holicka, avtorja številnih knjig in člankov ter profesorja medicine, fiziologije in biofizike na bostonski medicinskiuniverzi, ima kar ena milijarda ljudi po svetu pomanjkanje vitamina D.
Znaki pomanjkanja

  1. Prekomerno potenje

Prepoteno čelo, potenje ponoči in sredi dneva, ko sicer ni vroče, je eden velikih pokazateljev, da vam vitamina D manjka.

  1. Mišična oslabelost

Če se počutite izčrpani, kot da nimate dovolj moči, če imate občutek, da morate v vsak gib in premik vložiti veliko napora in energije, je to lahko znak pomanjkanja vitamina D.

Dokazali so, da povečanje vitamina D izboljša delovanje mišic in prepreči kar 30% padcev med starejšimi.

  1. Pogosti zlomi in zvini

Pomanjkanje vitamina D pospešuje nastanek osteopenije in osteoporoze ter preprečuje rahitis pri otrocih.

  1. Kronične bolečine in vnetja

Artritis, konstantne bolečine v mišicah in sklepih ter močne bolečine po treningih, so prav tako lahko posledice pomanjkanja vitamina D.

  1. Nihanje razpoloženja in depresija

Tesnoba, anksioznost in pomanjkanje razpoloženja so pogosti znaki pomanjkanja vitamina D.

  1. Slab imunski sistem

Pogosta obolevnost, dolgo okrevanje in ponavljajoče težave, so prav tako znaki, da vam lahko manjka vitamina D.

TUKAJ si naročite vitamin D v pršilu, ki se absorbira že v ustih.

Tega TUKAJ pa za svoje otroke.

Print Friendly, PDF & Email