Zakaj obvezno dodajte vitamin D?

Vitamin D ima v telesu več zelo pomembnih funkcij.
Ena izmed najpomembnejših je, da spodbuja in ureja absorbcijo kalcija in fosforja ter spodbuja optimalno delovanj imunskega sistema.
Dovolj vitamina D je ključno tudi za normalen razvoj in trdnost kosti in zob ter pri preprečevanju ali zdravljenju raka.

Vitamin D zmanjšuje tveganje za multiplo sklerozo, glede na študije iz leta 2006 objavljena v Journal of American Medical Association, pa zmanjšuje možnost za razvoj bolezni srca.

Prav tako, glede na raziskave objavljene v reviji American Journal of Clinical Nutrition, pomaga zmanjšati obolevnost za gripo.

Vitamin D se bori proti depresiji in raziskave so pokazale, da igra vitamin D pomembno vlogo pri uravnavanju razpoloženja in odganja depresijo. V eni študiji so znanstveniki ugotovili, da so ljudje z depresijo, ki so prejeli vitamin D, opazili izboljšanje simptomov.

V drugi študiji so ugotovili izboljšanje pri fibromialgiji.

Tudi, če poskušate shujšati, začnite uporabljati vitamin D, saj glede na raziskave spodbuja hujšanje.

V eni od študij so dokazali veliko izboljšanje in zmanjšanje obolevnosti zaradi srca.

Vitamin D dobimo s pomočjo sončne svetlobe, na njegovo tvorbo pa vplivajo onesnaženost, uporaba zaščite pred soncem, življenje v zaprtih prostorih, oslabljena in osiromašen hrana ter nekatere bolezni.

Simptomi pomanjkanja vitamina D:

splošna utrujenost
bolečine
splošno slabo počutje
razdražljivost
tesnoba
krhke kosti
osteoporoza
osteopenija
preveč kilogramov
rak
slab imunski sistem

Če ste stestirali, da imate premalo vitamina D ali pa si to želite storiti (naša dr. Irena vam stestira tud pomnjkanja drugih vitaminov in mineralov, presežke težkih kovin…), vam svetujem:

Raziskave kažejo, da potrebujemo dnevno več vitamina D, kot so včasih mislili in ne pozabite, da so dokazali, da pri raku prsi, jajčnikov, prostate, črevesja in pljuč, vedno manjka vitamina D.

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja