Zakaj ne pozabite na oranžne buče?

Bučna juha, učni njoki, bučne testenine, bučna pita, bučni kruh, bučna rižota, bučna omaka, bučna torta, popečene rezine buče. Vse te jedi imajo eno skupno lastnost: bučo.
Saj veste, velike, oranžne buče, najbolje Hokaido.

Ne samo, da so zelo, zelo dobre, zelo zdrave so za dobro delovanej srca, za ohranjanje vida in ne nazadnje tudi lepe postave.

Dober vid

Že samo ena skodelica bučnega pireja vsebuje več kot 200% priporočenega dnevnega vnosa vitamina A, ki pomaga pri dobrem vidu.

Buče so bogate s karotenoidi, spojinami, ki dajejo bučam močno oranžno barvo, vključno z beta-karotenom, ki ga telo s pomočjo maščob pretvori v obliko vitamina A.

Zdrava prebava in pomoč pri hujšanju

Buče vsebujejo veliko vlaknin in malo kalorij, istočasno pa poskrbi za dolg občutek sitosti.

Zdravo srce

Buče vsebujejo številne fitosterole, ki uravnavajo razmerje med dobrim in slabim holesterolom.

Zmanjšujejo tveganje za raka

Buče vsebujejo veliko antioksidantov, betakarotenov, ki ščitijo pred prostimi radikali in imajo znano protirakavo delovanje.

Lepa koža

Betakaroteni, ki nevtralizirajo poškodbe zaradi prostih radikalov, prav tako pomagajo v boju proti izrazitim gubam in uveli koži.

Boljše razpoloženje

Bučna semena so bogata z aminokislino triptofan, ki pomaga pri tvorbi srečnega hormona serotonina, ki povečuje dobro počutje in razpoloženje ter  preprečuje željo po prenajedanju.

Odpravljajo zabuhlost in napihnjenost

Zaradi velike vsebnosti kalija odstranjujejo presežek natrija, uravnavajo elektrolitko neravnovesje, odpravljajo edeme, podočnjake in zabuhlost.

Imunski sistem

Buče vsebujejo tudi veliko C vitamina in z dvema skodelicama bučnega pireja boste zagotovili dnevni potrebi po tem pomembnem vitaminu, ki je najboljše orožje proti prehladom, gripam in drugim obolenjem imunskega sistema.

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja