Testiranje vitaminov in mineralov

Komu je testiranje namenjeno?

  • Bolnikom
  • Starejšim
  • Otrokom
  • Vsem z alergijami
  • Tistim, ki imate avtoimuna obolenja
  • Vsem, ki imate težave s kožo, nohti, lasmi
  • Vsem z rakom
  • Vsem z nepojasnjenimi bolečinami
  • Tistim, ki ste tesnobni ali depresivni
  • Vsem, ki vam manjka energije
  • Vsem, ki že jemljete določena zdravila
  • Vsem, ki živite pod stresom
  • Vsem, ki si želite dvigniti delovanje imunskega sistema
  • Vsem, ki si želite shujšati
  • Vsem, ki se redno ukvarjate s športom
  • Vsem, ki ne pojeste dovolj ekološkega sadja in zelenjave

.

Kakšni so simptomi pomanjkanja vitaminov in mineralov?vegetables

.

  • Pomanjkanje energije
  • Izpadanje las
  • Krhki nohti
  • Težave s kožo
  • Vnetja
  • Alergije
  • Mišični krči
  • Težave z očmi
  • Slaba odpornost
  • Intolerance na hrano
  • Tesnoba
  • Brezvoljnost
  • Nihanje energije in razpoloženja
  • Nabiranje kilogramov
  • Različne kronične bolezni

.

Opazite pri sebi kakšnega izmed znakov pomanjkanja vitaminov in mineralov?

.

  • Vitamin A – pomanjkanje povzroča izsušitev kože in oči ter sčasoma vodi do slepote, upočasni rast, povzroča deformacije kosti ter zob
  • Vitamin B – pomanjkanje vitamina B1 povzroča izgubo telesne teže, čustvene motnje, mišično oslabelost, bolečine v sklepih, obdobja neenakomernega srčnega utripa, otekanje tkiv, srčno popuščanje in nazadnje smrt – bolezen beri-beri
  • Pomanjkanje vitamina B2 povzroča težave čeljusti in kože okoli oči, nosu in ust. Pomanjkanje niacina je odgovorno za poslabšanjem živčnega sistema.
  • Nezadostno uživanje vitamina B6 povzroči anemijo – slabokrvnost in kožne bolezni. Presnovne reakcije so motnje zaradi pomanjkanja pantotenske kisline.  Simptomi pomanjkanja biotina so podobni tistim, ki jih povzroča pomanjkanje pantotenske kisline.  Pomanjkanje vitamina B12 upočasni rast in povzroča slabokrvnost ter utrujenost.
  • Vitamin C – Pomanjkanje vitamina C povzroči skorbut, pogoje za okužbe zob in dlesni, notranje krvavitve, osteoporozo, izgubo teže in v nekaterih primerih celo neplodnost.
  • Vitamin D – Osteoporoza je posledica pomanjkanja vitamina D in vodi do rahitisa pri otrocih.
  • Vitamin E – Pomanjkanje vitamina E lahko povzroči neplodnost.
  • Vitamin K – Pomanjkanja vitamina K povzroča krvne strdke, visok pritisk in težave s srcem.
  • Kalcij – Pomanjkanje kalcija slabi kosti in zobe ter povzroča osteoporozo.
  • Fosfor – Pomanjkanje fosforja je vzrok slabitve kosti, zob in izgube teže.
  • Kalij – pomanjkanje kalija lahko povzroči šibkost mišic, tudi paralizo. Prav tako lahko povzroči krhkost kosti, sterilnost in bolezni srca.
  • Žveplo – Pomanjkanje povzroča slabe presnovne procese.
  • Jod – pomanjkanje joda oslabi delovanje ščitnice in je vzrok slabi prebavi ter debelosti.
  • Magnezij – pomanjkanje magnezija povzroči krhkost kosti in zob, oslabelost mišic in mišične krče. Pomanjkanje povzroča tudi srčne bolezni.
  • Klor – pomanjkanje klora oslabi delovanje sklepov
  • Natrij – Pomanjkanje natrija lahko povzroči glavobol, slabost, počasnejši razvoj telesa in motnje v mišicah, presežek pa zatekanje, visok pritis, bolezni srca in ožilja ter pomanjkanje vseh ostalih vitaminov in mineralov…
  • Železo – pomanjkanje železa vodi v premalo energije, v anemijo oz. slabokrvnost

.

40c29e55-79a1-4ec2-ab7b-40e9c629287b-1080x675Kaj boste pridobili s testiranjem?

.

Testiranje vam bo dalo popolno sliko o vrednosti vitaminov, mineralov in težkih kovin ter prehranskih pomanjkljivosti.

Iz testiranja si boste zagotovili napotke o uživanju hrane, ki najbolj optimalno vpliva na vaše delovanje ter o jemanju dopolnil, ki so za vas primerna.

Ključno je, da morajo biti vsi minerali in vitamini med seboj v ravnotežju.

Testiranje je zelo dobra pomoč vsem staršem, ki potrebujete napotke za prehrano svojih otrok ali kot pomoč pri zdravljenju številnih bolezni (ADHD, diabetes, alergije…).

.

Kaj sploh so vitamini in minerali?

.

Minerali ali rudnine v telesu so anorganske snovi, ki jih živa bitja potrebujejo za pravilno delovanje. Merijo se v gramih, miligramih in mikrogramih. V telesu so mikroelementi. Od njih poznamo kalij, natrij, fosfor, kalcij, magnezij, žveplo, železo, cink, fluor, baker, mangan, molibden, krom, kobalt, selen in jod.

Vitamín (vita življenje, amin vsebujoč dušik) je skupno ime za skupino biološko aktivnih organskih spojin, katerih prisotnost v krvi pripomore danemu živemu organizmu pri vzpostavljanju zdravstvenega ravnotežja. Vitamini nastajajo predvsem v rastlinah.

Človek jih dobi večinoma s hrano, nekatere pa tvorijo tudi bakterije v črevesju. Vitamine delimo na tiste, ki so topni v maščobah (A,D,E,K) in na tiste, ki so topni v vodi (C, B-kompleks in H). To je pomembno, ker v maščobah topni vitamini za prehod iz črevesja v kri potrebujejo v zaužiti hrani tudi nekaj maščob. Kadar jih s hrano použijemo preveč, se skladiščijo v maščevju in jetrih. Pri pretiranem uživanju vitaminov, tako naravnih kot tudi sintetičnih, se lahko pojavi hipervitaminoza, ki se kaže v različnih zdravstvenih težavah.

Nasprotno se v vodi topni vitamini ne kopičijo v telesu, ampak se presežene količine izločijo skozi ledvice v seč. Zato skorajda ni nevarnosti, da bi prišlo do zastrupitve zaradi zaužitja prevelike količine v vodi topnih vitaminov.

Vitamina A in D, zaužita v dnevnih odmerkih, ki več kot desetkrat presegajo priporočeno dnevno količino, sta toksična, vitamina E in K pa ne. Niacin, vitamin B6 in vitamin C so v velikih odmerkih škodljivi, drugi vodotopni vitamini pa ne. V telesu se v velikih količinah nakopičita le vitamina A in E, vitamina D in K pa le v manjših. Zaloga vitamina C v telesu je glede na potrebe minimalna, medtem ko je zaloga vitamina B12 ogromna.

.

6-Natural-Ways-To-Detox-Heavy-Metals-And-Environmental-Toxins-From-The-BodyPomanjkanje hranil v celicah privede do različnih obolenj.

.

Testiranje poteka z diagnostičnim aparatom, ki vam bo prikazal pomanjkanje vseh vitaminov in mineralov.

Morda sploh ne veste, kateri prehranski dodatek potrebujete, morda mislite, da vam manjka določenega vitamina, pa gre v resnici za pomanjkanje minerala, ki je nujno potreben za dvig določenega hranila. Kot npr. pri pomanjkanju železa, ne bo dovolj, če dodate le tega, vedno morajo biti za njegovo absorbcijo zagotovljeni tudi drugi pogoji.

 

Se želite naročiti ali izvedeti več?

Ime in priimek *

Email *

Telefonska številka *

Sporočilo

 

Print Friendly

Zaupa nam že več kot 20,000 ljudi!
Pridruži se jim in prejemaj
brezplačne članke in recepte

 



X