kruh 2
kruh 3kruh 1kruh 4

Moka za kruh z zelo malo ogljikovimi hidrati

Marsikdo se na dieti težko odpove kruhu. Mešanica za pripravo nizkohidratnega (low carb) kruha s semeni, vam omogoča uživanje kruha brez slabe vesti.

  • s sončničnimi in bučnimi semeni
  • le 1 g ogljikovih hidratov na rezino
  • 21 % prehranskih vlaknin
  • enostavna priprava, samo premešate z vodo
  • s priloženim pekačem
  • brez pšenice, glutena, sladkorja, kvasa, mleka in soje
  • odličnega okusa in mehke teksture
  • brez ogljikovih hidratov
  • odličnega okusa
  • brez glutena, kvasa, GMO, mleka

Naroči 2 enaka izdelka in prejmi 3% popusta
Naroči 3 enake izdelke in prejmi 5% popusta
Naroči 4 ali več enakih izdelkov in prejmi 7% popusta

7,90 € vključno z DDV

Opis izdelka

Mešanica za pripravo nizkohidratneha (low carb) kruha odličnega okusa in teksture.

Sukrin Low Carb kruh s semeni je med nizkohidratnimi hruhi edinstven. Je odličnega okusa in mehke teksture, ena rezina pa ima le 1 g ogljikovih hidratov. Mešanica ne vsebuje pšenice, glutena, sladkorja, kvasa, mleka in soje, ter vsebuje le skrbno izbrane kakovostne sestavine brez glutena. Poleg tega je mešanica brez umetnih barvil, konzervansov ter je brez GMO.

Sukrin Low Carb kruh s semeni je namenjen vsem, ki se v svoji prehrani izogibajo ogljikovim hidratom, žitom ali zgolj glutenu. Kruh ne vsebuje kvasa in je primeren za posameznike s kandido in vegetarijance.

Sukrin Low Carb kruh s semeni je izredno enostaven za pripravo, vsebino vrečke zgolj stresete v posodo, dodate vodo, testo nadevate v priložen pekač in spečete. Z njim lahko v vseh primerih zamenjate običajni kruh, z njim pripravite sendviče, prav tako ga lahko popečete v toasterju. Za še boljši okus lahko testu med pripravo dodate sesekljane olive ali posušene koščke paradižnika, prav tako tudi rozine ali orehe.

Mešanica za pripravo nizkohidratneha (low carb) kruha je odličnega okusa in teksture. Ena rezina ima le 1 g ogljikovih hidratov. Mešanica ne vsebuje pšenice, glutena, kvasa, sladkorja, mleka in soje. Ena vrečka zadostuje za ca. 530 g kruha.

Priprava:

  1. Pečico segrejte na 175 st. C
  2. Vsebino vrečke stresite v skledo in dodajte 300 ml vode
  3. Dobro premešajte in testo nadevajte v pekač za kruh (s pokrovom ali brez)
  4. Pecite 70 minut
  5. Vzemite kruh iz pečice in ohladite
  6. Kruh hranite v papirnati vrečki v hladilniku

 

kruh 4
Kruh skoraj brez ogljikovih hidratov si brez težav privoščite za zajtrk, ki ne bo obremenil vaše slinavke, izločanja inzulina in ne bo povzročil nabiranja kilogramov.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sestavine:

seme indijskega trpotca (psilium), sončnično seme, sezam, bučno seme, laneno seme, vlaknine iz sladkorne pese, cikorije in graha, Fiberfin (odporni škrob iz koruze), jajca v prahu, grahove beljakovine, sladilo (eritritol), mineralna sol (natrijev klorid, kalijev klorid), sredstvo za vzhajanje (bikarbonat, dinatrijev fosfat). Vsebnost alergenov: sezam, jajca

Hranilna vrednost (100 g pripravljenega kruha):

Energijska vrednost 605 kJ/145 kcal
Maščobe 8.4 g
Od tega nasičene maščobe 1.4 g
Ogljikovi hidrati 2.5 g
Od tega sladkorji 0 g
Prehranske vlaknine 21.2 g
Beljakovine 8.7 g
Sol 1 g

 

Količina:

250 g

7,90 € vključno z DDV

Zaupa nam že več kot 20,000 ljudi!
Pridruži se jim in prejemaj
brezplačne članke in recepte

 



X