Pogosta zdravstvena vprašanja

11 NAJPOGOSTEJŠIH VPRAŠANJ IN ODGOVOROV

 

NEPLODNOST

Najprej je potrebno hormonsko testiranje, najpogosteje se stranke odločijo za popolno žensko testiranje, kjer testiramo progesteron, estradiol, testosteron, kortizol, T3, T4 in TSH. Na podlagi izvidov, ga. Alja Dimic sestavi individualen jedilnik in priporoči morebitne prehranske dodatke. Pri neplodnosti svetujemo kremo Napro iz divjega yama, ki vpliva na hipofizo, da le ta prevzame nazaj svojo naravno nalogo in uravnovesi hormone ter Vitex (navadna konopljika), ki podpre celoten endokrini sistem. Poleg teh dveh proizvodov je priporočljivo narediti kuro z matičnim mlečkom, uživati folno kislino in omega 3. Dobrodošlo je vsakršno sproščanje, vsakodnevni sprehodi na svežem zraku.

 

MENOPAVZA

Pri menopavzi priporočamo kremo Napro, ki pomaga blažiti vročinske oblive, vpliva na kakovost spanja, pripomore k splošnemu boljšemu počutju.

Vitex ponuja tudi številne koristi za ženske, ki so v menopavzi. Pomaga za lajšanje številnih neprijetnih simptomov v tem prehodnem času, vključno z vročinskimi oblivi, depresijo in tesnobnostjo.

 

ŠČITNICA

Če imate težave z odvečnimi kilogrami, razpoloženjem, utrujenostjo, neurejeno prebavo, s pomanjkanjem energije ter s suho kožo, imate lahko težave z delovanjem žleze ščitnice.

Nastajanje obeh hormonov (T4 in T3) je odvisno od joda, ki ga telo samo ne tvori. Dobiti ga moramo s hrano. Človeško telo ima zelo malo joda (10 do 15 mg), priporočena dnevna količina pri odraslih ljudeh je približno 150 mikrogramov, nosečnice pa ga zaradi oskrbe otroka potrebujejo nekoliko več – 175 mikrogramov joda na dan.

Večina odvečnega joda se izloči z urinom. Pomanjkanje joda vodi do porabe joda iz ščitnice, s čimer se pojavi primanjkljaj joda za tvorbo hormonov in posledično se pojavi golša.

Pravilna prehrana zmanjša verjetnost pomanjkanja joda, prav tako priporočeni prehranski dodatki, ki vzpodbujajo delovanje ščitnice.

Če spadate v skupino ljudi, ki s prehrano in jodirano soljo ne pokrije dnevnih potreb po jodu, se vam priporoča testiranje na pomanjkanje joda v telesu ter s tem na premalo delujočo ščitnico.

Poleg joda priporočamo kalijev askorbat z ribozo, saj raziskave kažejo da je pri ščitničnih obolenjih skoraj vedno pomanjkanje kalija v celicah. Deluje pa tako, da riboza (vrsta sladkorja) odpre celične membrane in omogoči kaliju in kisiku da vstopita v celico, posledično pa se izloči ves balast (toksini, odvečna voda…), tako je celica odporna proti mutacijam, degeneracijam. Ko je v celici kisik, je ta  sposobna za sprejem tudi drugih hranil.

 

SPANJE

Stoletja je že znano, da dober nočni spanec ni naključje. Dobro spanje je odvisno od mnogih dejavnikov, ki so več kot le nadzorovanje tesnobnosti in stresa. Vsi ti dejavniki skupaj so znani kot higiena spanja.

Higiena spanja je način življenja. K temu spada redno gibanje ob primernem času. Jutranje ali popoldansko razgibavanje lahko človeku pomaga, da je ob uri, ko je treba v posteljo, zaspan. Vendar pa lahko razgibavanje tik pred spanjem slabo vpliva na vaš spanec.

Razburljivi filmi ali napeto čtivo lahko prav tako stimulativno učinkujejo. Preden zaspite, je morda boljše, da berete nekaj sproščujočega, poslušate pomirjujočo glasbo ali pa si pripravite toplo kopel.

Strokovnjaki pravijo, da lahko svoje možgane naučite, naj posteljo povezujejo s spanjem, tako da se uležete le takrat, ko zares želite spati. Ljudje, ki v postelji jejo, se učijo, delajo, gledajo televizijo ali igrajo videoigre, morda teže zaspijo.

Pripravljanje telesa na krepilen spanec pomeni tudi skrbeti za prehrano. Čeprav se človek zaradi alkoholnih pijač počuti zaspano, lahko te pravzaprav škodijo kvaliteti spanja. Zvečer bi se morali ogibati kave, čaja, kakava, čokolade in pijač s kolo, ker so stimulatorji. Po drugi strani pa manjša količina manga, sladkega krompirja, banan, kakija, palmovega ohrovta, riža, kalčkov ali jedrc spodbuja k nastajanju serotonina in ta povzroča zaspanost. Še svarilo: uživanje težko prebavljivega obroka pozno zvečer lahko spanju škodi prav tako kot to, da greste spat s praznim želodcem.

Pri nespečnosti priporočamo, da se odpravite spat ob 22h, najkasneje 23h, saj se največ melatonina tvori med 22h in 2h.

Krema Napro ravno tako pomaga pri nespečnosti, saj uravnava delovanje vseh hormonov, se pravi tudi melatonina.

 

RAKAVA OBOLENJA

Pri hormonsko odvisnem raku priporočamo izvleček brokolija (I3C) Raziskave I3C (indol-3-karbinola) so pokazale, da ta spojina pomaga deaktivirati estrogenski metabolit (4-hidroksiestron).

Študije kažejo, da I3C zavira delovanje prostih radikalov. Prva zabeležena uporaba I3C je priporočilo Cato Elder, Roman Statesman, približno, 200 let pred našim štetjem, ki je zapisal, da “če se rakasta razjeda pojavi na prsih, se uporabljajo zdrobljeni listi zelja”.

Poleg I3C priporočamo tudi kalijev askorbat z ribozo pri vseh vrstah rakavih obolenj. Študije pri človeških malignih boleznih kažejo, da se v celici pokaže zmanjšanje in izčrpavanje kalija, kar prispeva k večji vrednosti znotrajceličnega natrija. Natrij v celico veže vodo in zadržuje toksine. Takšna celica lahko degenerira in mutira. Če je v celici več kalija, celica vase veže kisik in druga hranila. Takšna celica je zdrava celica, odporna na mutacije.

D-riboza in ima ključno vlogo pri nastajanju celične, ATP, energije. Ureja glikolizo (razpad sladkorjev) v tumorskih celicah.

Rezultati in analize kažejo, da pri malignih obolenjih dodatek kalijevega askorbata z ribozo pospeši celično smrt.

 

PSIHIČNE TEŽAVE

Pri psihičnih težavah priporočamo predvsem delo na sebi. Ko se s tem ne znate več sami soočati, poiščite strokovno pomoč, nekoga ki si bo zares vzel čas za vas in vas obravnaval kot celoto.

Kar se tiče prehranskih dopolnil, imamo zelo dobre izkušnje z L-Tirozinom, ki spodbuja tvorbe živčnih prenašalcev in stimulira centralni živčni sistem ter deluje kot antidepresiv.

Imamo veliko primerov, ko je depresivnim osebam pomagal kalijev askorbat z ribozo, saj nam da veliko energije in posledično se seveda boljše počutimo.

 

HIPERAKTIVNOST PRI OTROCIH (IN OSTALE TEŽAVE)

Pri ADHD kot prvo priporočamo, da se odstrani ves sladkor (tudi med, sladko sadje – lahko uživajo le jabolka in jagodičevje), mlečne izdelke, v naprej pripravljene obroke in gluten vsaj za 2 meseca. Zraven naj jemljejo kalijev askorbat z ribozo, saj je pri hiperaktivnih otrocih ponavadi presežek težkih kovin in ostalih toksinov v samih celicah in bo kalijev askorbat poskrbel, da se te izločijo.

Aparat Sensitiv Imago v  tujini uporabljajo v pediatriji, v otroških klinikah ter otroških centrih kot sistem preverjanja za že obstoječe bolezni, pri prognozi bolezni in kot najboljšo popolno diagnostiko za usmeritev na dodatne, specialistične preiskave ter druge nadaljne napotitve obsežnejših pregledov.

 

KOŽNE BOLEZNI (alergije)

Pri vseh kožnih boleznih priporočamo diagnostiko s Sensitiv Imago ( http://holistic.si/scio/ ), da sploh vidimo iz kje izvira težava. Sledi sprememba hrane s sočasno uporabo uporabo kalijevega askorbata z ribozo. Zelo dobre povratne informacije imamo z odpravo luskavice (cca. 2 meseca), aken, dermatitisa, raznih alergij. Če so težave hujše, svetujemo test intolerance na hrano, kjer testiramo 176 analitov. Ko izločimo hrano, na katero smo intolerantni (je ne prebavimo) se stanje zelo hitro izboljša – imamo več energije, znebimo se napihnjenosti, začnemo hujšati, na splošno se boljše počutimo, koža in lasje postanejo občutno bolj zdravi in lepši, sijoči.

 

 SPLOŠNO SLABO POČUTJE (BREZ ENERGIJE, POGOSTI PREHLADI)

Pri pogostih prehladih, alergijah, ko smo brez pravega razloga neprestano brez energije, svetujemo diagnostiko s Sensitiv Imago, da pogledamo celotno stanje telesa, živčni sistem, endokrini sistem, dihala, kosti in sklepe, kateri organ je najbolj oslabljen, pomanjkanje in presežke vitaminov, mineralov, alergene… na koncu diagnostike sledi bioresonanca na predel, ki se pokaže najbolj oslabljen. http://holistic.si/ponudba/testiranja/sensitiv-imago/

Vsekakor je potrebno okrepiti imunski sistem, kjer nam v veliko pomoč pride kalijev askorbat z ribozo.

 

ČREVESNE in prebavne TEŽAVE

Pri črevesnih in prebavnih težavah je potrebno hrano vsaj malo pokuhati, da je lažje prebavljiva, izločiti moramo papriko, čebulo, česen, jajčevce, ingver in ostalo pekočo hrano. Zelo učinkovit je sveže iztisnjen krompirjev sok (na tešče), ki obloži želodčno sluznico.

Od prehranskih dopolnil pa svetujemo kalijev askorbat z ribozo, saj celi tako notranje kot zunanje rane.

 

PRIPOROČENA HRANA

Jedilnik je predvsem odvisen od težave posameznika, zato priporočamo invidualen jedilnik, ki ga sestavi ga. Alja Dimic, prehranska terapevtka ali g. Dean Bole, dipl. dietetik. Splošna priporočila pa so, da uživate čim več organsko pridelane zelenjave (kadarkoli) in sadja (do 12h), stročnice, brezglutenska žita, manjše ribe, zeliščne čaje, čim manj kave, alkohola, zelo zelo omejite uporabo sladkorja.

Zaupa nam že več kot 20,000 ljudi!
Pridruži se jim in prejemaj
brezplačne članke in recepte

 



X