Magnezij – 18 vrst hrane, ki ima največ magnezija

Magnezij je res mineral, ki je nuno potreben, da vse naše celice, hormoni, tkiva in mišice normalno delujejo. Pogosto pa se zastavlja vprašanje, če magnezija sploh dobimo dovolj samo iz naše prehrane.

.

Ali iz hrane dobimo dovolj magnezija?

.

m4Na žalost vrednost magnezija v hrani zelo pada, od 25% do celo 80%.

.

Zakaj ima hrana vedno manj magnezija?.

..

Do tega prihaja zaradi vedno bolj onesnaženega zraka, vode in tal.

Poleg tega smo po večini prekomerno preizpostavljeni stresu, jemo obdelano, predelano in predpripravljeno hrano, hrano polno sladkorjev in rafiniranih maščob, ki zaloge magnezija iz telesa še dodatno izčrpavajo.

m7Vsebnost magnezija v zelenjavi je od leta 1950 do leta 1950, padla s 25 do 80%,  standardni postopki predelave žitaric, semenk in drugih živil, pa odstrani od 80% do 95% celotnega magnezija.

Včasih so imeli ljudje v telesu dejansko več magnezija, saj so se vrednosti magnezija v hrani zaradi industrializacije kmetijstva zelo zmanjšale.

.

Kaj še dodatno izčrpava magnezij iz telesa?

.

  • alkohol
  • nikotin
  • kofein
  • tein
  • sladkor
  • vsa predelana hrana (čipsi, piškoti, hrenovke, paštete, juhe iz vrečk, namazi, kosmiči…)
  • zdravila
  • stres

.

V kateri hrani se sicer nahaja največ magnezija?m8

.

  • Stročnice
  • Semenke
  • Žitarice
  • Zelena listnata zelenjava

.

Kakšna mora biti hrana, da ima največ magnezija?

.

m6Res je, da mora biti ta prehrana nepredelana, polnozrnata in ekološka, da res lahko vsebuje največ magnezija, kot ga pravzaprav sploh lahko.

.

Kaj pa absorpcija magnezija?

.

Spet pa se tukaj postavlja vprašanje, koliko magnezija se sploh po zaužitju te hrane, absorbira v naše celice?

Ta absorpcija je odvisna od zdravja v črevesju, možnih bolezni, druge hrane, ki jo jemo – določena hrana še dodatno izčrpava zaloge magnezija iz telesa, od stresa ter od vrednosti encimov, ki jih imamo.

Vse prebavne težave, osiromašena hrana, stres, zdravila, premalo spanja in druge bolezni, absorpcijo magnezija v telo zelo omejijo. In ravno zato v večini ljudi prihaja do pomanjkanja magnezija.

.

Kateri so znaki pomanjkanja magnezija?

.

m9Znaki pomanjkanja magnezija vključujejo:

.

  • Utrujenost
  • Zaspanost
  • Napihnjenost
  • Prebavne težave
  • Glavobole
  • Krče
  • Neenakomeren srčni ritem
  • Neuravnano delovanje hormonov
  • Pomanjkanje energije
  • Težave s pridobivanjem maščob
  • Tesnobo
  • Anksioznost
  • Depresijo
  • Pomanjkanje drugih hranil

.

Katera hrana vsebuje najvišje vrednosti magnezija?

.

Pogosto uživamo premalo hrane, ki je sicer najvišja v vrednostih magnezija, prav tako se magnezija po večini res premalo absorbira.

m10Naj naštejem hrano, ki ima najvišje vrednosti magnezija. Vsa ta hrana mora biti ekološka in ne dodatno obdelana.

.

  • Špinača
  • Sončnična in bučna semena
  • Lima fižol
  • Rjavi riž
  • Mandlji
  • Vsaj 85% kakav
  • Avokado
  • Banane
  • Fige
  • Kvinoja
  • Tempeh
  • Soja
  • Grah
  • Čičerika
  • Brazilski oreščki
  • Arašidi
  • Lešniki
  • Pinjole

.

Kaj priporočam, če se vam zdi, da vam manjka magnezija?

.

Magnezij-416x416Magnezij v pršilu našemu telesu in celicam zagotavlja takojšnjo in skoraj 100% absorpcijo, saj se absorbira že v ustni sluznici in tako zaoibide prebavo, ki je pogosto preobremenjena. TUKAJ

Print Friendly