Sladkor – 12 nasvetov, kako se rešiti zasvojenosti s sladkorjem

Sladkor je zagotovo ena izmed najbolj uničujočih stvari, kar se tiče našega zdravja, izgleda in počutja. Sladkor je tisti, ki vas dela tesnobne, epresivne, vas redi, vam povzroča težave s kožo, bolečinami v sklepih in vodi v številne težave, kot so napihnjenost, neurejena prebava, sindrom razdražljivega črevesja in druge.

In ja, sladkor močno ogroža tudi naše otroke, zato storite vse, da se mu v kar se da veliki meri izognete.

Imate tudi vi nenehno, močno in neustavljivo željo po sladkorju?

woman-sugar-cravingsSe vam zdi, da ste prav obsedeni s sladkorjem?

Niste edini in ja, zasvojenost s sladkorjem je res zelo pogosta.

Sladkor je izjemno uničujoča snov, ki jo večina ljudi uživa preveč. Skoraj vsak dan je več in več dokazov, kako zelo škodljiv je sladkor in da ima ključno vlogo pri razvoju številnih kroničnih ter avtoimunih obolenj, od bolezni srca in ožilja, raka, diabetesa ter Alzheimerjeve bolezni, debelosti in avtoimunih obolenj.

Nekatere raziskave kažejo, da povprečen človek zaužije okoli 130 kg sladkorja na leto.

Tukaj imam za vas 12 načinov, kako lahko opustite uživanje sladkorja v svoji prehrani.

.

  1. Jejte redno

.

1Če ne jeste redno in če preskakujete obroke, potem se nivo vašega krvnega sladkorja preveč zniža, kar občutite kot glavobolj, vrtoglavico, slabost  in hrepenenje po sladki hrani. Pod sladko hrano mislim tudi žitarice, sadje in suho sadje ter seveda vse piškote, torte, sladolede, čokolade in tako imenovane »zdrave« prigrizke.

Sčasoma, ko se boste začeli redno prehranjevati, ne boste več čutili nenehne potrebe po uživanju sladkorja in vmesnih obrokov.

.

  1. Povečajte uživanje maščob in zmanjšajte uživanje OH

.

omega-3_625x350_71456507616Maščobe vas hitreje nasitijo, obdržijo vas dalj časa site in ne povzročajo dviga krvnega sladkorja ter posledično inzulina (torej ne povzročajo zaklepanja in nalaganja maščob, notranjih vnetij ter nenehne želje po še).

.

  1. Uživajte celo, nepredelano hrano

.

Izbirajte celo, polnovredno hrano in ne tiste iz pločevink, konzerv, vrečk in drugih pakiranj. Takšna hrana, prvinska in neobdelana, vsebuje vsa potrebna hranila, vlaknine in sestavljene sladkorje ter ne povzroča hitrega dviga sladkorja v krvi – posledično pa tudi ne še hitrejšega upada sladkorja in neustavljive želje po še.

Female hand cut tomatoes on rustic kitchen table, around lie ingredients, vegetables, fruits, and spices, Healthy foods, cooking and vegetarian concept.

Hrana v svoji naravni obliki je nekaj najboljšega, kar lahko izberete za svoje telo.

.

  1. Žita jejte le enkrat na dan, ne zvečer

.

Nikakor ne pretiravajte z žiti, ko jih jeste, pa jih jejte bolj dopoldan oz. nikakor zvečer, izbirajte pa tista z nižjim glikemičnim indeksom in brez glutena.

.

  1. Očistite svoje telo

.

Razstrupljaje telesa, čiščenje jeter in črevesja ter pomoč telesu, da se znebi nakopičenih strupov, je najboljši začetek v nov način prehranjevanja, življenja in počutja.

Priporočam zeolit, 3 krat na dan, vmešanega v malo tople vode ter nekaj-dnevno uživanje stisnjenih zelenjavnih sokov ali zelenjavnih juh. TUKAJ

what-is-zeolite-benefits (1)Istočasno priporočam tudi obisk savne, suho ščetkanje telesa, namakanje v bazični kopeli z morsko soljo ter vsaj 30 minut hitre hoje na dan.

.

  1. Dan začnite z zajtrkom

.

Nikakor ne preskakujte zajtrka, jejte zajtrke z maščobami in beljakovinami, nikakor pa ne zajtrkujte mešanic kosmičev s sadjem, kruha in drugih pekovskih izdelkov, ki vas bodo le popeljali v začaran krog nenehne želje po hranjenju.baked-avocado-cups-with-sausage-and-egg

.

  1. Resnično začnite ljubiti svoje telo

.

Imejte se radi in ko se zvečer vse umiri, ne planite po vsej »prepovedani« hrani, ker vas ne bo osrečila in ne bo nadomestila ljubezni partnerja, staršev ali prijateljev. Raje pojdite na sprehod, preberite dobro knjigo, meditirajte ali obiščite kakšno drugo tehnikko sproščanja.

.

  1. V hrano dodajajte začimbe

.

1468508255-herbsHrano normalno in ne preveč  solite, dodajte pa začimbe, ki bodo dale hrani izvrstno aromo in poudarile njen okus.

.

  1. Dodajte omega 3, vitamin D3, dobre probiotike in multivitamine, saj dokazano pomanjkanje le teh povzroča hrepenenje po sladkorju.

.

  1. Naspite se

.

gallery-1479853403-woman-sleeping-980Pogosto, ko hrepenite po sladkorju, ste preprosto utrujeni in potrebujete očitek. Kadar ste utrujeni, se odpočijte in ne uporabljajte sladkorja za energijo.

.

  1. Pijte vodo

.

Zelo pogosto žejo zamenjate z lakoto. Potrudite se in popijte kozarec vode vsako uro. Ne pijte mrzle vode.

.

  1. Dodajte glukomanan v prahu

.

Raspberry-Yoghurt-Ice-Cream60Glukomanan v prahu dokazano uravnava krvni sladkor, holestrol in pomaga pri hujšanju. Vmešajte ga vedno v hladno vodo, jaz vedno uporabim palični mešalnik. Za cca 3 dcl vode, potrebujete ½ čajne žličke. TUKAJ

Odlično se obnese pri pripravi shujševalnega pudinga.

V ½ litra kokosove smetane s paličnim mešalnikom vsaj 3 minute »miksajte« 2 čajni žlički glukomanana v prahu. Dodajte malo vanilije, eritritola in zmrznjenih jagod.

Print Friendly