Znaki, da vam manjka probiotikov

Probiotiki so naravni del okolja v telesu.  Probiotiki so mikroorganizmi (mikroflora), ki prebivajo v našem črevesju. So dobre bakterije, ki premagujejo in uničujejo patogene (škodljive mikroorganizme ali bakterije), prav tako pa pomagajo pri pravilni prebavi in absorbciji hranil ter prispevajo k dobremu delovanju imunskega sistema.

V številnih raziskavah so potrdili ugoden vpliv probiotikov na številne zdravstvene tegobe, kot so astma, alergije, vnetja in okužbe ter celo rak.

Probiotiki prav tako močno izboljšujejo delovanje prebave, urejajo drisko ali zaprtost, uravnavajo razdražljivo črevo in vnetne črevesne bolezni.

Prav tako so probiotiki nujni za proizvodnjo nekaterih B vitaminov, vitamina K, folata, absorbcijo vitamina B12 in nekaterih maščobnih kislin.

Vemo pa tudi, da so probiotiki temelj dobrega delovanja možganov, saj probiotiki neposredno vplivajo na delovanje možganov. Dokazano na univerzi UCLA, lahko dodatek probiotikov optimizira delovanje nevrotransmiterjev, kar vodi do zmanjšanja anksioznosti, depresije in stresa ter lahko izboljša možnost za učenje, fokus in spomin.

In kako veste, da vam probiotikov primanjkuje?

  • Uporaba antibiotikov

Antibiotik pomeni anti-življenje, kar je ravno nasprotno od probiotika, kar pomeni, za življenje.  Antibiotiki so namenjeni za uničevanje bakterij v telesu in ne dela razlik med slabimi in dobrimi. Torej, če ste kdaj vzeli antibotike, dodajte in vnesite probiotične bakterije nazaj v telo.

Po jemanju antibiotikov začnite z jemanjem probiotikov. TUKAJ

  • Zastrupitev s hrano

Če ste pojedli kaj napačnega ali nekaj, kar vas je zastrupilo, je velika verjetnost, da imate v telesu preveč slabih bakterij. Probiotike vnesite v telo in svoje črevesje spravite nazaj v normalno ravnovesje.

Prav tako, ko potujete v tuje države, probiotike vedno vzemite s seboj. TUKAJ

  • Prebavne motnje

Če je vaš trebuh napihnjen, če vas boli in če imate pogoste pline, dodatek probiotikov lahko zelo pomaga.  Probiotiki so nujni tudi pri okužbi s H. pylori.

Ob tem pa vedno spremenite tudi prehrano. Odstranite predelane in predpakirane izdelke, ocvrto hrano, mlečne izdelke, gluten in sojo.

Če imate akne, ekcem, izpuščaje, koprivnico ali luskavico, je to najverjetneje zaradi slabe prebave in neravnovesja črevesnih bakterij.

Če ste prehrano že spremenili in če probiotike že dodajate, pa imate še vedno težave, dodajte prebavne encime. TUKAJ

Če imate akne na bradi, prsih in zgornjem delu hrbta, potem preverite tudi svoje hormone.

  • Motnje razpoloženja

Če živite zelo stresno življenje, če ste anksiozni, tesnobni in razdražljivi, začnite z uporabo probiotikov.  Probiotiki normaliziraji delovanje nevrotransmiterjev in zato vplivajo na vaše razpoloženje.

Če se kljub uporabi probiotikov vaše razpoloženje ne izboljša, dodajte vitamin b12 in okrepite delovaje ledvic.

  • Šibek imunski sistem

Če pogosto zbolite in če se takoj nalezete od drugih, potem dodajte probiotike, saj dokazano okrepijo delovanje imunskega sistema in obrambo telesa proti boleznim.

Da okrepite imunski sistem, jemljite probiotike vsaj 2 do 3 mesece.

  • Astma in alergije

Raziskave so pokazale, da uporaba probiotikov zmanjšuje negativne posledice zaradi zdravil pri astmi, prav tako zmanjšujejo alergije na hrano in zmanjšujejo tveganje za razvoj alergij in astme.

Tudi med dojenjem jemljite probiotike, saj skozi mleko pomagajo uravnati črevesno floro dojenčku.

  • Avtizem

Nove raziskave kažejo, da imajo probiotiki terapevtsko delovanje pri avtizmu.

  • Okužbe s kvasovkami

Kandida in razraščanje slabih bakterij je znak, da vam manjka probiotičnih bakterij. Probiotiki izrinjajo slabe bakterije in če imate kandido, jemljite Saccharomyces boulardii. TUKAJ

Prav tako opustite uživanje sladkorja v vseh oblikah in ogljikove hidrate z visokim glikemičnim indeksom.

Pri vseh presežkih patogenih bakterij, prerazširjenih kvasovkah, razmnoženih virusih in nakopičenih težkih kovinah, pa ne pozabite na razstrupljanje z zeolitom TUKAJ, ki poskrbi, da se vse nečistoče hitro odstranijo iz telesa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly

Povezane vsebine