Zakaj ste napihnjeni?

Napihnjenost in odvečni plini so zelo, zelo pogosta nadloga večine naših strank. Presežki plinov, ki se kopičijo v želodcu, pa ne samo, da vplivajo na vaš videz, zelo obremenijo tudi vaše počutje. Živčnost, brezvoljnost, pomanjkanje energije, nerazpoloženje, bolečine v želodcu, omotičnost, zaspanost, srbeča koža in tesnoba, so samo eni izmed najpogostejših kazalnikov, da z vašo prebavo le ni vse tako, kot bi bilo treba.

In saj veste, da v prebavnem traktu živi imunski sistem, torej od tu izvirajo vsa avtoimuna in kronična obolenja, težave s hormonskim sistemom in številne druge, resne bolezni, za katere morda mislite, da res nimajo nobene povezave z vašim črevesjem.

In kaj lahko naredite?

Ugotovite, kateri so tisti sprožilci, ki izzovejo močno napihnjenost?

Zapisujte si vse, ampak res čisto vse, kar boste pojedli in popili. Sem štejte tudi žvečilke, razne sokove, gazirane pijače in dodatke, ki jih vmešate v pripravo hrane. Prav tako upoštevajte, da če kupujete trgovinsko predpripravljeno hrano, le ta že itak vsebuje veliko dodatkov, kvas in druge stvari, ki lahko povzročijo napihnjenost.

Vsi verjetno veste, da so veliki krivci za nastanek odvečnih plinov stročnice, pa tudi cvetača, brokoli, brstični ohrovt in zelje.

Vendar ali ste vedeli, da napihnjenost in odvečne pline povzročajo prav vsi ogljikovi hidrati?

Torej jabolka, hruške, breskve, koruza, pšenica, pira in seveda mlečni izdelki? Pa tudi vsi sirupi, sladkarije, pekovsko pecivo ?

Prav tako povzroča napihnjenost premalo encimov in premalo dobrih, probiotičnih bakterij.
Za dobre probiotike poskrbite TUKAJ.

Nehajte tudi kaditi in jejte počasi ter med jedjo ne požirajte zraka.

Sadje vedno jejte pred drugo hrano.

Ne pijte sadnega soka.

Uživajte maščobno hrano z zdravimi, omega 3 maščobami.

Prav tako so zelo pogoste intolerance na hrano in pomanjkanje encimov, za kar vam predlagam pregled pri dr. Ireni, ki vas bo pregledala in vam svetovala, katera hrana je za vas pravzaprav sploh primerna in katera ne.

Print Friendly