Preverite znake pomanjkanja D vitamina

Raziskav, ki podpirajo dodatno jemanje D vitamina, je res veliko in poleg tega, da D vitamin podpira zdrave in močne kosti, dviga razpoloženje in pripomore k hujšanju, skrbi tudi za zdrav in močen imunski sistem ter uravnano delovanje hormonov.

Če opazite katerega izmed naslednjih znakov, je to že lahko znak, da imate tega pomembnega vitamina oz. hormona, premalo.

  1. Šibkost mišic

Če ste opazili, da imate težke noge in vas že najmanjša vadba utrudi, je to lahko znak omanjkanja D vitamina.

  1. Žalost

Glede na študijo v The Journal of Clinical endokrinologije in metabolizma, ljudje s pomanjkanjem D vitamina večkrat zbolijo za depresijo, so bolj tesnobni in žalostni.

  1. Kronična obolenja

Pomanjkanje D vitamina vodi in pospešuje kronična obolenja.

  1. Težave zaradi stresa

Pri ljudeh s pomanjkanjem  D vitamina so dokazali, da se veliko težje spopadajo s stresnimi odzivi.

  1. Visok pritisk

Vitamin D igra pomembno vlogo pri zdravju srca in pomaga uravnavati krvni tlak.

  1. Zaspanost

V študiji, objavljeni v Journal of Clinical Sleep Medicine, je bilo dokazano, da so nižje vrednosti D vitamina povezane z zaspanostjo in nezainteresiranostjo.

  1. Hlepenje po sladkorju

Nižje, kot so ravni D vitamina, večje je hrepenenje po sladkem.

  1. Zmanjšana motivacija za delo

Nižje, kot so vrednosti vitamina D, slabša je motivacija za delo in dnevne obveznosti.

  1. Oslabljen imunski sistem

Nižje vrednosti D vitamina botrujejo k slabemu imunskemu sistemu in k pogostim obolenjem.

Naročite si svoj D vitamin v spreju TUKAJ.

Print Friendly

Povezane vsebine