Posledice prenajedanja in nasveti za potem

Ste pojedli preveč sladke in premastne hrane?
Kakšne so lahko posledice?

Težko dihanje

Prepoln želodec lahko pritiska na membrano, ki obdaja pljuča, ki se zaradi tega ne morejo v celoti razširiti in dihanje postane oteženo.

Slabost in driska

Slabost je lahko znak, da hrane niste dovolj prežvečili, da ste pojedli preveč mastne ali sladke hrane ali pa ste naenkrat pojedli preveč različne hrane.

Utrujenost in zaspanost

Ko se preveika količina prehrane prebavlja, to obremeni delovanje drugih organov. Sprošča se inzulin, ki skrbi za razpadanje ogljikovih hidratov in vodi v utrujenost.

Neenakomeren srčni ritem

Zaradi prebave velike količine hrane, prebavila potrebujejo več krvi, kot sicer, s tem pa je preobremenjena funkcija srca. S tem se povečuje tveganje za srčni napad.

Napihnjenost in plini

Zaradi prehitrega uživanja hrane in pijače, zaradi mešanja preveč vrst hrane, zaradi preveč mastne in presladke hrane ter gaziranih pijač, telo hrane preprosto ne more predelati in prebaviti, posledica pa je napihnjenost in plini.

Mraz

Velika količina krvi je usmerjena v sam prebavni proces, zato lahko pride do slabše prekrvavitve drugih mišic in posledica je, da vas zebe.

Občutek dodatne teže

Zaradi prenajedanja se lahko počutite okorni, počasni in težki.

Povečanje teže

Že po prvih dodatnih 750 kalorijah, začne telo odvečno hrano shranjevati v obliki odvečnih maščob. Študija je pokazala, da se povprečna oseba med počitnicami in prazniki zredi za 2 kilograma, ki ju nikoli v življenju ne izgubi.

Kaj lahko naredite, če ste se preveč najedli?

1. Takoj po obroku, ki ni bil primeren, v vodo vmešajte eno čajno žličko zeolita in popijte. To bo omililo posledice prenajedanja. Enako storite tudi zvečer in 3 krat naslednji dan.
2. Naslednji dan pijte vodo, zeliščne čaje, ingverjev prevretek, koprivin čaj in ne uživajte ničesar, razen kakšne zelenjavne juhe.
3. Pojdite na res hiter sprehod, vsaj za 40 minut.
4. Pojdite v savno in se dobro prepotite.
5. Naredite si bazično kopel z naravno morsko soljo.
6. Žvečite nageljnove žbice, ko so popolnoma raztopljene s slino, jih pogoltnite.
7. Vzemite probiotike, npr. Saccharomyces boulardii, ki bo res “odstranil” vse presežke kvasovk, ki so se začele množiti zaradi prenajedanja in jih jemljite vsaj en mesec.
8. Če so pred vami dnevi, ko bi spet lahko podlegli skušnjavam, se opomnite, kako ste se počutili, ko ste se prenajedli. Preventivno se držite nazaj, lahko pa pred “pojedino” v vodo vmešate glukomanan v prahu, ki vam bo preprečil, da bi pojedli preveč, prav tako bo iz obroka hitreje odnesel odvečne sladkorje in maščobe.

 

Print Friendly

Izbrano iz ponudbe

Zaupa nam že več kot 20,000 ljudi!
Pridruži se jim in prejemaj
brezplačne članke in recepte

 



X